۱۳۸۸ مرداد ۱۹, دوشنبه

یقین حاصل کردم که به ابطحی قرص خورانیده اند

از هفته ی پیش تا به حال فکرم مشغول این بود که چگونه ابطحی با این سن و سال ظرف 40 روز 18 کیلو وزن کرده و هنوز می تواند حرف بزند سخت ترین رژیم هادر سخت ترین شرایط که مقدار کالری را به 4/1 می رسانند هم نهایتا در این سن ماه اول9تا 10کیلو و ماه دوم 5تا6 کیلو کم می کنند ا ما اگر سن آقای ابطحی را در نظر بگیریم هرگز نمی تواند در ماه اول اینقدر وزن کم کند 15 کیلو در ماه اول و 4 کیلو ظرف 10 روزبا همه دوستان مشورت کردم آنها هم نظر مرا داشتند اما این مرا مجاب نکرد و بالاخره با یکی از دوستانم که متخصص داروسازی است ودر شرکت نوارتیس کار می کند صحبت کردم او به شک من مهر یقین زد که فقط در اثر آمفتامین هاست که بدن می تواند این گونه وزن خود را از دست بدهد اما آمفتامین ها چه هستند؟ آمفتامین ماده ای است که به عنوان محرک سیستم عصبی – مرکزی (محرک روانی) شناخته شده است.
اما دلایل واضح تر برای اثبات خوراندن آمفتامین به ابطحی و دیگران:
1-لاغری شدید:آمفتامین خوراكي براحتي از راه دستگاه گوارش جذب شده و به سرعت اثرات آن ظاهر مي شود.مكا نيسم تاثير آن بطور عمده با آزاد ساختن سروتونين از پايانه هاي پيش سيناپسي و مهار كردن جذب مجدد آن است.. بعبارتي با افزايش سطح سروتونين درمغز فعاليت سيستم عصبي مركزي را سرعت مي بخشد.که مصرف کننده دچار بی‌اشتهایی شدید شده و تا روزها اشتها به غذا ندارد
2-به عکسهای ابطحی نگاه کنید مردمک چشم اورا در عکس های با کیفیت بالا نگاه کنید از عوارض آمفتامین گشاد شدن مردمک چشم هاست که کاملا مشهود است

3-فشار خون بالا: صورت بر افروخته ی ابطحی نشانگر فشار خون بالای اوست که در اثر مصرف این دارو ایجاد می شود

4-انجام اعمال تکراری و کلیشه ای:فیلم ابطحی را نگاه کنید جهت حرکت دست ها کاملا تکراریست

5-پر حرفی: فیلم حرف زدن ابطحی را قبلا دیده اید چقدر مکث می کند چه قدر فکر می کند مقایسه کنید با تعداد کلمات بیان شده در عرض یک دقیقه این فیلم

6-رنگ پریدگی و گل انداختن صورت:نیازی به توضیح نیست

7- تغییرات بارز رفتاری پشیمانی از اعمال گذشته نفی خود ودگرگوني تصوير ذهني از خود :که این هم کاملا در اعترافات مشهود است
و...

اما ترس من و حرف من نه از اعترافات ابطحی است نه از مصرف دارو برای اعتراف گرفتن و نه چیز دیگر ترس من از این است که با طولانی تر شدن بازداشت با این وزن کم کردن و با این مصرف بی رویه دچار حمله ی قلبی و مغزی و خدای نکرده مرگ شود چون آمفتامین عوارض جبران ناپذیری بر بدن می گذارند و نهایتا باعث مرگ می شود .خدا آخرو عاقبت همه مان را به خیر بگذراند آن از استفاده گاز جنگی به عنوان گاز اشک آور و این هم از دارو خوراندن به زندانی های بدبخت

۸ نظر:

  1. wat do you mean by WAR GAS? what kind of gas is that?

    پاسخحذف
  2. واقعآ به داشتن چنین پزشکان شجاح و مردم دوستی افتخار میکنم.
    مچکرم

    پاسخحذف
  3. به عنوان یک داروساز دو نشانه دیگر دسته ی آمفتامین ها را قابل بررسی دیدم . یکی ایجاد ترمور ( لرزش دست )آقای ابطحی بود که خودم دیدم و دیگری که به علت طاقت نداشتنم در نگاه کردن کامل بیدادگاه موفق به بررسی نشدم خشکی دهان است که از شما پزشک محترم خواهشمندم که اگر به فیلم دستررسی دارید یا آن را یادتان است مد نظر داشته باشید

    پاسخحذف
  4. من مشهدي هستم و كما بيش از طريق اينترنت به اخبار تهران دسترسي دارم. پست هاي اخيرتان را كه خواندم مو به تنم سيخ شد! فاجعه است بخدا. مگر هدف وسيله را توجيه ميكند؟؟!!! مگر شهيدان ما به خاطر ادامه زندگي مردم نجنگيدند؟ پس چرا كجاست راه شهدا؟؟!! خدا به همه ما رحم كند... من به عنوان يك ايراني از زحمات شما متشكرم. علي نگهدارتان باشد. يا علي

    پاسخحذف
  5. سلام، من با موارد 1 تا 6 ای که گفتید موافقم، و اینکه پای نوعی دارو روانگردان قطعاً در میان است؛
    اما نمود رفتاری آمفتامین، چیز دیگری است. آمفتامینها اعتماد به نفس بیش از حد ایجاد می کنند، و نه حس پشیمانی یا نفی خود؛ در صورت مصرف مداوم نوعی اضطراب را هم ایجاد می کنند. من هیچکدام از این دو را مشاهده نکردم در فیلمها.
    منبع: به ویکیپیدیا مراجعه کنید یا اگر دوستانی که آمفتماین مصرف می کنند....

    پاسخحذف
  6. Albatte hamuntor ke midunin, Porharfi ham yeki az ta'sirate Amphetamine hast,va hame didim ke Abtahi chejuri porharfi mikard va nemizasht Tajzadeh harf bezane,Motmaennan ya ghors khorde bud ya chizi behesh tazrigh shode bud. Ba tashakkor az shoma va be omide inke indafe dige keshvaremun ba hokumatesh Vaghean male khodemun Irani ha beshe,Na inke in bere va azin badtaresh biyad ):

    پاسخحذف
  7. Akh mibakhshid, khodetun be morede porharfi eshare karde budin! man ghable inke matno kamel bekhunam comment gozashtam

    پاسخحذف
  8. kheili jaleb bood, va vaghean dardnak ! ba ejazatoon in post ro ba zekre manba estefade mikonam.

    پاسخحذف