۱۳۸۸ مرداد ۲۲, پنجشنبه

در صورت آزاادی چه کنید

دوروز پیش با خواندن نامه تجاوز مطلبی نوشتم که اگر خدای نکرده به شما تجاوز شد حتما دو کار انجام دهید اکنون با احتمال خوراندن قرص روهیپنول ,و احتمال بروز انواع بیماری های قارچی و عفونی هر کس که بازداشت شده در طول این مدت حتی اگر مطمئن است به او تجاوز نشده حتما اول به یک دکتر متخصص گوارش مراجعه کند واز او بخواهد آزمایشات کاملی ازاوبه عمل بیاورد وحتما کولون اورا به طور کامل بررسی نماید چون در صورت خوراندن روهیپنول به شما شما چیزی یادتان نمی آید و احتمال عفونت های خیلی شدید بالاست در مورد خانم ها حتما بعد از این مرحله به دکتر زنان هم مراجعه کنند و وضعیت دستگاه تناسلی شان را به طور کامل چک کنند و سپس حتما یک روانپزشک مراجعه کنید این مورد را جدی بگیرید آمار خودکشی بعد از تجاوز بسیار بالاست در ضمن اگر از بستگانتان کسی تازه آزاده شده حتما از او یک چکاب کامل +تست ادرار روهیپنول به عمل آورده شود و به هر نحو اورا تحت نظر روانپزشک قرار دهید حتما اگر بستگانتان بازداشت شده اند این کار را انجام دهید

۱۱ نظر:

  1. سلام من نمی فهمم که اصرار شما برای آزمایش چه ارتباطی با این موضوع که «آمار خودکشی بعد از تجاوز بسیار است» دارد؟ مطمئن شوند بهشان تجاوز شده که خودکشی کنند؟ یا به خاطر جلوگیری از عفونت؟ اگر دومی، چرا هی اصرار می کنید که آمار خودکشی بسیار بالاست و گفتن این حرف اینجا چه اثری دارد جز این که آدم نرود این آزمایش را انجام دهد؟

    پاسخحذف
  2. به ام پدر طوسی
    یک بار دیگر متن را بخوانید: هیچ ربطی نداره. دو موضوع متفاوت مطرح شدن. آزمایش برای اینکه مشخص شود تجاوز انجام شده و با عفونت همراه است یا نه
    مراجعه به روانپزشک به دلیل اینکه افراد بعد از تجربه این حادثه اصولا به سمت خود کشی کشیده می شوند. با کمک روانپزشک می توان از این کشش کم کرد.

    پاسخحذف
  3. ایشون گفته به روانشناس مراجعه کنند جون آمار خودکشی بعد از تجاوز بالاست. سایر تست ها جنبه فیزیکی داستانه که یک وقت عفونتی پارگی یا .. رخ نداده باشه. تمام این موارد باید هرچه زودتر تشخیص داده بشه نه اینکه طرف منتظر بمونه تا وضعیت خودشو نشون بده و وخیم بشه.. مساله روانی و مساله بدنی بعد از تجاوز دو امر جدا از همه که در هر دو مورد باید اقدامات لازم برای برگرداندن به وضعیت نورمال انجام بشه.

    پاسخحذف
  4. دوست من سلام،
    در مطلب قبلي گفتيد آقاي دكتر تصميم دارند با وزير بهداشت تماس بگيرند!
    بنظرشما تماس با يك وزير غير مردمي تاثيري هم داره؟
    همچنين از تاريخ اولين تجاوز در زندانهاي اين نظام سالهاگذشته! واين سري از انجا كه بسيار گسترده تر از گذشته بوده بين صورت سروصدا كرده و اين يعني اينكه خيلي از اينهايي كه براي دفاع از حقوق مردم امروز سينه سپر كرده اند! يا با قبلي ها موافق اند يا داستان امروز چيزي ديگر است.
    اما در پايان :
    خدايا ما ايرنيان مرتكب چه گناهي شديم كه حتا وقتي تصمصم گرفتيم حرف هاي تورو در جامعه مون اجرا كنيم ، بعد از سي سال تلاش امروز رسيديم به اينجا؟
    بعد صد سال مبازرزه براي آزادي مون كه اونهم حرف خودت بود مي رسيم به اينجا؟
    تو كه ميدوني ما واقعاٌ اين وضع نمي خواهيم وبراي تغييرش فقط توي اين يك مورد اخير شصت روز كه توي خيابان هاييم پس چرا وضع ما رو تغيير نمي دهي؟ مگه اين هم حرف خودت نيست؟

    پاسخحذف
  5. سلام آقای دکتر ممکن هست یه آدرس ایمیل به من بدین با شما یه کار فوری دارم. آدرس میل من هست
    kazemim@rferl.org
    پیشاپیش از شما سپاسگزارم
    ارادتمند
    کاظمی از پراگ

    پاسخحذف
  6. خيلي وحشتناکه .. جنايت هايي که در مملکت اسلامي اتفاق مي افته ...
    خوبه که اطلاع رسلني ميکنيد ... از شما متشکرم

    پاسخحذف
  7. دکتر جان واقعا ممنون
    ایران در تمام طول تاریخ با وجود فجایع بیشماری که بهش گذشته به خاطر لطف خدا و بودن آدمایی مثل شما سرپا مونده
    انشالله دست این حیوون ها هم از مملکتمون بزودی کوتاه می شه
    ممنونم
    درود به شرفت

    پاسخحذف
  8. ممنون از توصیه های پزشکی. بسیار قابل تقدیر است.

    http://humanisfree.blogspot.com/2009/09/blog-post_03.html

    پاسخحذف
  9. سلام.
    شما کجایید؟
    چرا به روز نمیکنید؟حتی به کامنتها هم جواب نمیدید و منتشرشون نمیکنید؟
    نمیدونم الان آزاد هستید؟سلامتی؟

    پاسخحذف
  10. قرص تجاوز بگین حال کنیم :)))

    پاسخحذف
  11. قرص تجاوز بگین حال کنیم :)))

    پاسخحذف